• JOYEUSE FETE DE NOEL ET BONANA 2012

     

     

     

     

     

    Kua Nkangu a Ngungu,

     

    Joyeuses Fêtes de Noël

    et BONANA 2012 

     

    Tu dia, Tu Nua

    Tu vanga ma tu zolele,

    Diambu ye ntangu ani…

     

    Mu lumbu kia nene kia lubutuku lua Mfumu eto

    Yisu Klisto, Muana Nzambi,

    Tu vutudi matondo kua yani Mfumu,

    Mvangi a nsi ye mvangi a zulu,

    Yandi u tu luakisi mu lumbu kiki.

     

    Tu lombele kua beno bawonsono,

    Nkinzi ye lumbu kia mbote,

    Mpasi tua kota ye mayangi ye nsambu

    mu « mvu » wa mpa,

     

    Tusidi mpe vuvu vo Yandi ka tewanga nkumbu ko,

    Si ka kala ye beto mpimpa ye muini,

    Mu ntangu ya kiese ye mu ntangu ya mpasi…

     

    Tu yekole Mfumu zeto za mpa evo bi mpovi

    biobio tua solele va moko mani,

    Ba sakumuka, ba kala ye nduenga ye u nkabu mu ntangu

    Ba kuenda ku Mbazi a nkanu…

     

    Tu lombele mawonsono,

    Mu nkumbu ya Se, ye Muana ye Mpeve a Nlongo.

     

     

     


  • Commentaires

    4
    Samedi 31 Décembre 2011 à 23:42

    Pira Kinovuidi Manzambi


    Ooooo oooooo


        Huhuuuuuuuuuuu


    Ouf,mama hakunamatata,


    Die Zeit holalala vergeht so schnell,le temps va si vite.....


        Oooooohhhh Jeeeeee,in wenigen Stunden noch ein Jahr dazu....


             Ohhhhhh non dans un peu du temps ohhhh jeeee encore une année....


    Bonne annéeeeeee 2012!!!!!!!!!!!!!


        Frohes Neues Year 2012!!!!!!!!!!!!!!


             Happy New Year 2012!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Mes meilleurs voeux pour l´année 2012!!!!!!!!!!!!!


                           Joyeux 2012, et alors miso gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


                               Ouvrons nos yeux............


    Feliz 2012!!!!!!!!!!!!! FelizAno Buevo 2012!!!!!!!!!!!!


         Guten Gutschhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


    Et alors jeden Tag 22 minuten joga treiben,


    Tja et alors chaque jour 22 minute de joga


     


    John Bandela


    JE SUIS PARMIS CEUX QUI T'AIMENT,


    Raison pour laquelle je m'empresse de te souhaiter un Joyeux NOEL


    et une bonne FIN d'ANNEE 2011. 


    Bien sûre que pour 2012 je te présente mes vœux les meilleurs. 


    Si un million de gens t'aiment, sois sûre que j'en fais partie !


     


    Jean Louis Célestin Ifoka


    QUE  L'AN 2012  VOUS APPORTE  BONHEUR, LONGUE  VIE , SUCCES  , RICHESSE  , PAIX , JOIE ET  BONNE  PREPARATION  POUR LA VIE  ETERNELLE  CAR  JESUS-CHRIST  REVIENT  BIENTOT D'UNE  PART  ET LA  MORT  D'AUTRE PART  POUR  LA VIE  DE CHACUN DE NOUS. 


    JOYEUSES FETES DE  FIN  D'ANNEE  DANS  LA MEDITATION   SVP  ET  SI C'EST  POSSIBLE DANS  LA  SANCTIFICATION  . 


    QUE DIEU VOUS BENISSE  ABONDAMMENT !!! 


    VOTRE  FRERE  ET  SERVITEUR  DE DIEU 


    JEAN-LOUIS  CELESTIN A 1400 NIVELLES /BELGIQUE . 


     


    Anselme Mawanda


    Mbuta Koke, Mu nkumbu ya  se dieto ye bisimbi bieto  luvuvamu ye ngemba mu nzo yaku Bonne Année 2012.


    La meilleure des choses pour cette année qui commence est d’avoir une santé de fer.


    Votre petit depuis 1966.


     


    Célé Ntete Mabosa


    Mbuta ZA, une bonne prière en tout cas.


    Mawonso lombele mu beto malungana mpe mu nzo'aku ye katoma kulunda ti mu mvu wampa.

    3
    anselme
    Mardi 27 Décembre 2011 à 13:19

     Bisimbi biato si bia kala yeto.

    Paix dans nos fammilles.

    2
    Mardi 27 Décembre 2011 à 11:58

    Lukau Tshang


    Ngeye mpe Mbuta, mono mpe ngina ku souhaité Joyeuses  Fêtes de Noël  ye Bonana 2012 !


    Mavimpi ye  yenge kuna nzo aku


    Waku nleke


     


    Dr Casimir Kimpioka


    Tu tondele. Que la paix et la grâce de notre SEIGNEUR JESUS-CHRIST soient votre partage.


     


    Doudou Mateso Mfuene Dacosta


    Tu fiawukidi Papa.


    Yambula  vo nzambi kaku vana bio bia kondolo mu 2011


     


    Mamie Muzi


    Bonana Mbuta kua beno bawonsono ku nzo.


    Mavimpi ma mbote mena nsidi mpe vuvu kua beno.


     


    John Lucau


    Ingeta mbuta ntomene yangalala kibeni, bika mawonso makala mpe kua ngeye, Nzambi ka kusakumuna ye kutanina.


    John@familly.


     


    Jhon Bandela


    E mbuta mfiaukidi mu nsangu untumini Yandi katewanga nkumbu ko kavutula luvuvamu ye ngemba vana vakele mpasi ye bidilu


     


    Fidele Ngyedi Kunantu Fidos


    Ntondele Grand. Kakala mpe ye beno.


     


    Ernest BIKALALA BIKLA 


    MBUTA   ZA, Tu fiaukidi ye kiesse kia yingi  mukutanga  tu yangalele  mu longa miomio wutusonekene , bika MFUMU  NZAMBI ka ku yikila lumbu biobio bikukondolo ye ka kuvana mavimpi mambote kua famille yaku ya wonsono ye kwa ba mpangi ba wonsono beta tanga longa mimi .  Lusala ye ngemba.


    Mono mpangi e no


     


    Pfr. Dr. M. Jean de Dieu Mvuanda


    Mbuta Kocsis, Ntomene fiawuka mu mawonso ma mbote, ma kiese ye ma ngemba unzolele mu nsungi yayi ya nkinzi wa Lubutuku lua Mfumu'eto Yezo Kristo.


    Bika Nzambi muna nzol'ani yam'fila mu baka kimuntu kieto ye tombola kio mpasi vo tuakituka "nkati kia bantu kibeni", kakala mpe ye ngeye ye nzo'aku ye nzo'eto ya m'vimba ye kalulungisila mana ma fueni mu zinga ye yani mu kintwadi kia ngolo.


    Ngeye mosi ye beno kulu yiluzolele mavimpi ma nitu ye ma moyo mafuana.
    Yikubokelenge, kansi nengua kaka tu yambidi yani. Unzayisi vo wele vunda fioti. Kani mbazi si tuayambila (Mbambululua n'tima: Tel. (Paroisse) +49 7131 4015 59.


     


    Albert Malo BAKA 


    Merci mon vieux et à vous autant.


    J'ai perdu votre numéro de téléphone, sinon j'allais déjà vous présenter mes vœux, surtout que ntama ya wa ndinga aku.


    Saluts à tous et BONANA AAAAA!

    1
    Emile Boulba
    Samedi 24 Décembre 2011 à 20:23

    Tu tomene fiawuka mu voeux zaku za mbutukulu wa mfumu Yisu Christo ye tuku vutudidi matondo ye ngemba mu famille yaku yaku ya wonsono ye tutudidi vuvu vo ndo wutulunda nga kakala ye beto.

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :